maandag 22 september 2014

Gehaakte tas

Hallo allemaal,

Dit keer wil ik jullie mijn gehaakte "brei"tas laten zien.

Ergens kwam ik op internet dit model tegen en had direct zin om ermee te beginnen.
Oorspronkelijk was het een Russisch patroon maar er zijn wat dames geweest die het patroon vertaald hebben zodat het iets makkelijker was om hem te maken...


De tas is gehaakt van Phil Cotton wat ik natuurlijk bij Astrid vandaan heb.
Het was een hele klus maar nu hij af is vind het wel de moeite waard geweest.

Mochten jullie ook de haakkriebels krijgen en op zoek zijn naar mooie wol of katoen, kijk dan maar eens in de webwinkel van Creashop Duymelot en als je het niet kunt vinden kun je Astrid altijd even vragen!


Groetjes José

3 opmerkingen:

  1. schitterend gehaakt Jose wat een mooie bloem heb je er op gehaakt.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ghea naast het kaarten maken vind ik dit ook zo leuk om te doen!!
      groetjes José

      Verwijderen
  2. Die cooooollllll José, maar is dan ook gemaakt door iemand die heel mooi en gelijkmatig kan haken, super!!
    Liefs,
    Mary

    BeantwoordenVerwijderen