maandag 21 april 2014

DSCC

Hallo allemaal,

Yes!!!! 
Ik ben apetrots!!!! 
En waarom???

Vanaf vandaag mag ik vertellen dat ik DT-er ben geworden voor Dutch Stamp Chickies Challenge!!
De bedoeling is dat ik 1 keer per mand een leuk projectje ga maken en ik ben erg blij dat ik dat voor DSCC mag gaan doen.

Ik loop al de hele dag rond met de gedachte...ik WIL het op mijn blog plaatsen maar doordat het tweede paasdag is en de kinderen allemaal gezellig kwamen had ik er geen tijd voor. Bovendien hebben we samen de benedenverdieping leeg gehaald want ons huis wordt volledig gerenoveerd.

Dus wat later op deze dag dan gepland ben ik toch nog steeds in jubelstemming want ik vind het erg leuk om elke maand een leuk projectje te mogen laten zien, ik hoop dat jullie mijn creaties leuk gaan vinden!!

Mijn eerste projectje is a.s. woensdag dan ook te zien!!

Heel veel groetjes José


1 opmerking:

  1. Ohhh wat leuk nieuws zeg!! En dan maar zeggen dat je eerst niks wilt laten. Ik vind het leuk dat je deze uitdaging aangaat!! Heel veel succes en ik ga genieten van alles wat je gaat maken!!!

    Zet hem op!!!!!

    Groetjes CArolien

    BeantwoordenVerwijderen